Home Actueel Nieuwe huisstijl CFPB

In de media
Henk-Jan Hoekjen

Nieuwe huisstijl CFPB

De plaats van werk Het kantoor De organisatie van werk Welzijn en gezondheid 1 minuut leestijd

Het CFPB heeft een geheel nieuwe huisstijl. De nieuwe visuele identiteit bekrachtigt onze status als nationaal kenniscentrum op het gebied van mens, werk en werkomgeving.

De nieuwe huisstijl werd ontwikkeld door ontwerpbureau Concreet geeft vorm uit Amersfoort. Gezamenlijk kwamen we tot een krachtige huisstijl die helder en professioneel oogt. De nieuwe visuele identiteit is doorgevoerd in alle publieke uitingen van het CFPB. Dat betekent dat niet alleen onze nieuwe website, maar ook onze rapporten, onze nieuwe Kennisbank, onze presentaties en ons briefpapier met ingang van eind januari 2025 zijn uitgevoerd in de nieuwe beeldtaal.

Weten wat werkt

Het CFPB is het nationaal kenniscentrum op het gebied van mens, werk en werkomgeving. Gezamenlijk met onze partners bij overheid, bedrijfsleven en in de wetenschap werken wij aan het verwerven en delen van diepgravende kennis over de (kennis)werkomgeving. Een heldere en eigentijdse uitstraling helpt ons om onze belangrijke boodschap nog beter voor het voetlicht te krijgen bij alle belanghebbenden. Samen werken we aan het bekrachtigen van de nieuwe CFPB-slogan 'Weten Wat Werkt'. 

Dit artikel is geschreven door

Henk-Jan Hoekjen

Henk-Jan Hoekjen is senior onderzoeker en kennis-manager

Meer over de auteur

Meer artikelen

Naar artikelen overzicht Naar thema “De plaats van werk” Naar thema “Het kantoor” Naar thema “De organisatie van werk” Naar thema “Welzijn en gezondheid”